RISE AND SHINE

Morning morning!

Maria ligger och snoooozar fortfarande. Jag sitter och lyssnar på mtv och bloggar! Ohyeah! Igår kväll rullade vi in här hos mig vid tio, sen blev det några timmar OC, som maria så hatade men jag vänder allas åsikter om OC så det slutade med att jag somnade och hon satt uppe själv och kollade haha.

Idag ska vi kanske träffa Erik och nån av hans polare, vi får väl se (:

Ska visa några bilder från igår när vi fikade! NJOY



Chailatte och Varmchoklad mumsios



Hotgirl hot drink



Moooooi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligger det morötter i muggen till höger?! :O

2009-10-31 @ 14:02:52
Postat av: linnea

HAHAHA aa jo vi tycker det är jätte gott med morötter i varm choklad (Y) nejrå, jag kallar det marshmellows (Stavning?)

2009-11-01 @ 01:11:03
URL: http://linneaberglundd.blogg.se/
Postat av: maria

Nej det är 2 rosafärgade trästockar <3

2009-11-01 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0