I KNOW YOU WANT IT



enkelt och snyggt! silver och ormskin går hem i min garderob i vinter!

Den här är en riktig arbets outfit! Det randiga matchar indianmönstret SUPERSNYGGT!



Asså vad säger man? Den smurblåa färgen sticker ut och den snygga vanliga svarta klänningen som blev felklippt sitter som spikat!! Som handen i handsken liksom.

OCH NU MIN FAVORIT!!!!!



LEOPARD!!! woooo, jag vill ha det ÖVERALLT. Leggingsen skär sig inte alls med den pösiga paljett tunnikan, dock måste man nog ha byst som kan hålla klänningen upp, eller linnet skulle jag vilja kalla det. Men annars min favorit, måste springa och köpa dirrr!!

så mina nio läsare, hoppas ni tar inlägget med en nypa salt världen går inte under ed hissar till klädkatastrofer! Haha. Ha en bra natt partypinglor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nepp, man måste inte ha "byst" om man ska kunna hålla klänningen uppe. EFTERSOM det är band på den, kolla nellys hemsida så ser du det. S*****.

2009-10-29 @ 14:58:08
Postat av: linnea berglund

Jo men ddet är inte snyggt och inte ha några bröst till den där tröjan. Du ser ju att det är byst format? Anonyma unge :D

2009-10-29 @ 17:59:29
URL: http://linneaberglundd.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var mig du bad att hålla käften som kommenterade, föresten så kan man ha den även om man är helt PLATT, det är ingen tröja föresten

2009-10-29 @ 20:20:25
Postat av: linnea berglund

Nej men tjenare :D

förlåt jag mena linnet? Såna där hör hemma på savannen (y)

2009-10-30 @ 13:01:31
URL: http://linneaberglundd.blogg.se/
Postat av: Anonym

men herrgud, gå in på nellys hemsida så ser du...

du kan gå till savannen :)

2009-10-31 @ 17:23:53
Postat av: linnea

Jag har tagit bilden från nellys hemsida smartaass! Tyckte bara den var sjukt ful med band så jag klippte bort dom :)

Nej jag skulle nog inte överleva att gå till savannen.

2009-11-01 @ 15:06:30
URL: http://linneaberglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0