äääätjuez

Godkväll alla schööööningar! (aalla mina nio läsare jag har)

Bion som var APbra var klar runt åtta. Vi drog till mörby och keeeekade middag. Träffade Carl&Viktor (Y), bestämde att det fick bli en skräck rulle hos Calli denna kväll också. Vi satte på the grudge deux och jag var skraj som en apelsin!! lasssie, carls lillebror som är en riktig pudding joinade oss också. Vi stängde dock av vid halv tolv för den sög. Då blev det lilla gungning i parken och sen följde grapparna oss hem, sneeella hestar!!

Sitter hos Maria och sillar galeeeet! Några getingar har bilat upp till stektown från malmö (dvs marias kära kusiner) och dom bor hos maria SLÄKTPARTAAAJ! skeeebab! (=skoja bara) Nu ska vi silla vidare

Ciao
Hejdå
Goodbye
Au revior
Adios amigos
Auf Wiedersehen
Viszontlátásra

(Alla sätt jag kan skriva hejdå på, uppifrån, italienska, svenska, engelska, franska, spanska, tyska och ungerska) mång språkad begåvvning!!:D

PUSSPÅLILLTÅN

ngen bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0