Sorry

Hörni, sorry för glest med inlägg, den här dagen har varit RIKTIGT DÅLIG, usch, har varit i deprissivt tillstånd hela dagen. Vaknade vid två gick ut på en lång promenix med kameran vid tre och kom hem halv fem. Satte mig nere vid vattnet och lyssna på musik och bara funderade. Fan för allt asså. Skolan, kompisar, killar men som sagt sånt som tillhör.

Skolan börjar imorgon och det S U G E R. Jag har INGEN ork. Vill bara krypa i ide och komma ut i vår. ÅÅÅH ta mig härifrån -.-

Känner mig som världens töntigaste människa idag men jag är tvungen. Jag har fan inte mått speciellt bra idag. Skit samma, sluta waina nu linnea. Men som  jag sa, de hör till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0