Goddag

Tjena mors! Hemma från en sjukt äckligt läskigt över tröttande dag i skolan. Var kul och träffa alla, men jag hade klarat mig om man säger så. Tröttheten har hängt över mig som en tjockt regnmoln HELA dagen. Har fattat grepp om skolan iallafall, ska snacka med mina lärare och försöka få göra proven jag missade för två veckor sen nästan vecka pga att vi har två andra prov denna veckan.

Någon annan än jag som tycker vi borde protestera mot skolan! Den tar upp mer av mitt liv än min fritid. SHOOT ME!

I helheten har dagen varit rätt okej. Hade idrott först, sen svenska, musik och lunch, efter lunchen så hade jag franska, Sofia hade kommit hem ifrån thailand och var äckligt brun. *aaaavis* Sen var det mentor, so och kemi. Men som jag sa, helheten har varit okej, jag är bara trött.

Ikväll ska jag plugga matte och franska (y)

pusspåer



Tåget påväg till uppsala! Älskade höstlov!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0